You Do Färgutmaning

Posted on: May 5, 2011

Det var länge sedan jag deltog i en utmaning. Men här kommer mitt bidrag till YouDos färgutmaning. Färgerna man fick använder var lila, brun och grön. Det var inte så lätt att bara använder de färgerna tyckte jag.

Använde min fina nya stämpel från Crafty Individuals igen. Pappret är från Webster Pages.  Hoppas ni tycker om kortet.


3 Responses to "You Do Färgutmaning"

Men såååå läckert kort, tok gillar det gröna bandet du har på 😀
Tusen tack för du är med och tävlar hos oss på YouDo 😀
Kram Dt- Johanna “pojjo”

Jag tycker att du lyckades riktigt bra med utmaningen 🙂 Väldigt fint mönstrat papper. Tack för att du är med oss på YouDo och skapar!

coolt och oväntat – snyggt med den tjocka tampen ♥ tack för att du deltar i YouDos tävlingar
Kram
/Petra

Leave a Reply

