Mycket nytt

Posted on: May 5, 2011

Jag vill visa ett kort jag gjorde igår kväll. Det finns mycket nytt på kortet. Den fina stämpeln kommer från Crafty Individuals och jag fick den i brevlådan i Måndags (plus några andra fina stämplar!). Jag har färglaggd motivet med mina nya copic markers som jag fick förre Fregdag. Beställde ett 72- pack (Set A) plus några ensstaka pennor från England. Tycker det är jättekul att måla med de, mycket nytt att lära sig. Ångrar inte att jag har laggt en hel del pengar på dem. Sålde ju min kamera . Men jag vet  inte om jag har fattat blender pennan riktig än. Och så är det första gången jag har gjord en egen distress bakgrund, stämpeln som jag använder på bakgrunden fick jag av min mamma som påskpresent (det är ett helt set, så fick jag ett set fina vårstämpel till, en massa öljetter och toma kort och från min farmor fick jag en blad stans).

Jag är jättenöjd med kortet och tänkte darför visar det för er:

—————–

Jag har ju gjord ett mini album för inte länge sedan, kanske skulle ta tag i det och fota några sidor?!

I måndags gjorde jag ockso detta kortet:

Kortet ska jag skicka till min farmor och tackar för påskpresentet!

Gissa vem som ska få en liten hundvalp nästa vecka?! JAAAAGGGG! Det har varit min dröm i 21 år och nu har jag och min sambo bestämmt oss för att skaffa en hund. Det blir en Cavalier Kind Chalres Spaniel valp som är 11 veckor. Sedan jag såg en Cavalier på djurhemmet för första gången när jag var yngre har jag drömmt om just en sån. Det ska bli jättespännande att få hem en liten valp! Under dagerna när jag jobbar följer den med min sambo till jobbet, han har eget företag. Det känns bra, annars så hade vi inte skaffat hund, den ska ju inte vara själv hela dagen. Snart är det dags att handa hundgrejor! Sambon är sjuk så vi får se om det blir nåt idag… Hunden är allt jag kan tänker på just nu 🙂 Ska lågga upp kort på honom när han har kommit hem.

Tänkte uppdatera säljesidon lite nu….

1 Response to "Mycket nytt"

Två mycket fina kort! Kortet med båten var allra snyggast! Jättefin stämpel!

Leave a comment