Kolla

Posted on: March 4, 2011

Kolla vad som trillade ner i lådan idag:

Vilken överraskning! 🙂 På Cardmaking& Papercrafts hemsida finns det alltid några utlottningar där man deltar genom att lämnar sin adress. Jag visste inte att jag vann nåt, så jag blev jätteglad idag! Ska kanske göra ett kort ikväll och använder mallen?! 🙂 Tyvärr så fick jag inte denna månadens nummer 😦 Jag har ju en prenumaretion på den men den kam aldrig fram till mig. Kundtjänsten sa att den skickades ut. Då får jag hoppas att den kommer hem till mig nästa månaden!

1 Response to "Kolla"

Hej!
Tack för titten i min blogg, kul att du vill vara med i min blogcandy.
Bilderna som jag har på påskkorten har jag haft länge på datorn, kommer inte ihåg var i cyberspace jag hittade dem…

Ha det så bra
Kram Lena

Leave a Reply

