Love

Posted on: February 24, 2011

Jag vet att alla-hjärtans dag är över, men jag har skrappat ett kort med tema kärlek ändå.

Det blev ett stair step kort med ett motiv från Pelly Black. De små igelkottar är så sött och jätteroligt att färglägga!

Kortet är ett bidrag till Scrapptorgets Februaritävling där man skulle göra ett kort eller minialbum med annorlunda vikning i kärlekens tecken.

På lördag är det dags för OscrasScrappen! Så imorgon kväll blir det att packa väskan. Jag har ingen aning vad jag ska ta med mig. Man vill ju helst har ALLT med sig. 🙂 Hoppas att pojkvännen kann skjutsa mig på morgonen så jag slippar bära.

 

1 Response to "Love"

Jättegulligt kort och en annorlunda vikning var det också!

Leave a Reply

