Hej!

Jag har haft det jättebra hemma i Tyskland men vad skönt det var att komma hem på lördag! På mitt skrivbord så fanns det 4 paket med pysselsaker till mig! Helt underbart 🙂

Jag fick hem min vinst från Pysseltagen (ursöta charms, band, blommor, bling mm.) och vinsten fron Altheas Mix (band och embossingfolder). Sen hade jag beställt lite grejer från UK och fick hem 4 paper pads från Cosmo Cricket (älskar deras papper), 2 från Basic Grey och fina stämplar från Crafty Individuals.

Har givetvis också köpt lite pysselsaker i Tyskland. En borderpunch  från EK success, papper från pebbles och American Crafts, band och och lite andra dekosaker.

Har fått lite ordning bland mina pysselgrejor nu och plockat ihopp lite saker som jag ska ta med till OscrasScrappen på lördag för att sälja.

Tänkte att sortera mina 12″ papperna lite bättre i en mapp, så jag köpte en pappersförvaring från Altermia  idag. Men den är för stor och passar inte i min pysselväska. 😦 Nu vet jag inte vad jag ska göra med den. Så här ser den ut ifalll nån är interesserat… 170kr.

 

Efter en vecka utan pyssel, så satt jag ner igår kväll och gjorde ett kort! Det är ett bidrag till Stellas Månadstävling, skissen ser ut såhär:

Min tolkning:

Jag använde Penny Black´s  “Mimis Love Heart” och pappret är från Cosmo Cricket “Garden Variety”, charmen tyckte jag passade jättebra. Bara ett sött kort 🙂

Leave a Reply

