Garden Gala

Posted on: January 27, 2011

Hej,

tänkte att  visa ett kort jag gjorde igår. Det är mitt första step ladder card (mall hittar ni här ). Jag kände inte för att måla så jag tog  fram mina Webster´s Pages, en sax och lim och scrappade detta kort:

Jag är nöjd med kortet, älskar Webster´s Pages. Här är det i annat ljus:

 

Jag har bestämmt mig för att sälja min Nikon camera, jag använder den inte ändå. Just nu står den hemma i Tyskland i min kläderskåp. För pengarna jag får för kameran ska jag sen köppa en Cuddlebug (eller Slice?).  🙂

 

6 Responses to "Garden Gala"

Jätte fina kort du gör!

Superläckert!! 🙂

Men gud vilket snyggt kort! Så himla läckert!

Riktigt snyggt, gillar det massor!!!

Vilket underbart kort!! Älskar allt med det! 🙂 Riktigt läckert resultat!

Leave a Reply

