Jag vann!

Posted on: January 25, 2011

Jag vann!

För första gången så deltog jag  på en bloghop hos Penny Black förra veckan.

Det fans inte bara en “stor” vinst,  utan lite småvinster i varje blog. Jag vann ett gäng uppstämplade Penny Black motiv hos Shirley! Vad glad jag blev när jag fick reda på det idag! Kolla in på Shirleys blog Cottonberry Creations,  jättefina kort hon gör! Ska blir så kul att färglägga Penny Black motiv och scrappa några kort med dem.

 

 

Annars så gjorde jag mitt första side step kort igår! Jag földe instruktioner som jag hittade här och det var ganska lätt att få ihopp kortet.

Det är ett bidrag till Pysselmyrrans veckoutmaning: Att scrappa något i lila.


Kortet är till min mor och texten är darför på  tyska och betyder “Blomorna är jordens leende.” Tyckte det passade bra till motivet. Jag använde igen det fina pappret från Maja Design “Ska vi ta en fika?”


 

1 Response to "Jag vann!"

vad fint du har gjort! så härligt!!

Leave a Reply

