Inspireras av ditt första alster

Posted on: January 22, 2011

 

 

 

 

Nu har jag äntligen testat mina nya stämplar!

 

 

 

 

 

En utmaning hos Scraplagret var det att blir inspirerat av sitt första alster och lifta det. Jag har en liten plastpåse med de första kort jag gjorde kvar, det här måste vara det första jag någonsin har gjord. Inte det finaste… (kanske darför är den kvar hos mig ,) ).

Påfågelögat hade jag målat själv. Texten är på tyska och betyder “Grattis!”.

 

Och här är det nygjorda kort:

Har använt mitt “Built a butterfly” stämpelset och färglagt med Prismacolors, lite stickles, pappret är från DCWV´s Mariposa och blommorna från Wild Orchid Crafts.


Båda grattiskort:

 

 

4 Responses to "Inspireras av ditt första alster"

What gorgeous cards Steffi. Lovely and bright and cheerfull. the Butterflies are gorgeous and I love the layouts.

have you looked at my blog lately. Please check it out as there is a message for you!

Shirley

Steffi can you mail me your postal address so I can send the images too you.
Thanks

Shirley

Thank you so much Shirley, I am so happy to be one of the lucky winners!
I just emailed you my adress.
Have a wonderful day-
Steffi

Vilket underbart kort!

Leave a Reply

