Vilken tur att min pojkvän inte är hemma när posten kommer. 🙂

Idag så fick jag ganska mycket fina grejor i brevlådan som jag har köpt på Tradera och SS.  Blev så glad!

Fick en prenumeration av “Cardmaking & Papercraft” i julklapp av min pojkvän, jag brukar köpar den på Maxi för 95k varje månad… Men nu kommer den hem till mig och är mycket billigare och jag behöver inte gå till Maxi varje dag och kollar om de har fått i den nya.

Sen är det en fin blomstans, en jättestor och snyggt stämpel, rub ons (har jag alrig använd men tyckte de var så snygga) och papper och embelishments från K Company. Nu får jag inte köpa mer pysselgrejor tills nästa månad. Då ska jag faktiskt åka hem till Tyskland i en vecka (massor med scrapbookinggrejor där med) och i slutet av Februari är det Oscarsscrappen! Men jag skulle verkligen behöver någon bättre pappersförvaring… 🙂

En högskolkatalog kam också med, den ska jag kolla igenom ikväll.

Nu ska det pysslas! 🙂


Leave a Reply

