Shopping och ett till kort

Posted on: January 20, 2011

Igår har jag varit och shoppat litte pysselgrejor! Fick även lite fickpengar av min pojkvän 🙂

Blev mycket nytt papper, en circelpunch 2″, Distress Refill Walnut Stain, en stämpelset “Built a butterfly”, cellofanpåsar och lite annat. 🙂

Idag så gjorde jag ett kort efter en skiss från Inas kort och scrap, en ny webbutik.

Man skulle scrapa efter skissen och använder färgerna lila och brun.

Mitt kort:

Pappret är från Maja Design “Ska vi ta en fika?” och blommorna från Wild Orchid Crafts(hade tyvärr inga bruna blommor men det går väll bra med vita med)

Detail. Motivet är färglagt med Prismacolor pencils och jag har även använd lila stickles

 

Ikväll så jobbar jag men jag hoppas jag har tid imorgon för att använder mina nya stämplar. 🙂

2 Responses to "Shopping och ett till kort"

Supersnyggt kort med härliga färger!

Kram
Maarit

åååh vad snyggt det blev 😀
Tack för du är med i min blog candy 😀 Jätte kul att du ville det 😀

Leave a Reply

