Välkommen

Posted on: January 16, 2011

Hej,

välkommen till min blog!

Jag är en 21 årig tjej som bor i södra Sverige och tycker mycket om att skrapa och pyssla.

Jag har bestämd mig att börja den här bloggen för att inspirera andra och visa lite vad jag gör.

Ni får jättegärna lämna lite feedback.

Här är ett kort jag gjorde nyligen:


Pappret är från Webster Pages och DCWV Mariposa

1 Response to "Välkommen"

Det var väl då på tiden att du skaffade en blogg! Jättefina kort!

Kram från Teres77 🙂

Leave a Reply

